
Uudet Continentalin Dieselit suorastaan liimautuivat kallioihin ja pitoa löytyi vähintäänkin riittävästi.
Mountain Bikin UK:n korruptiolahjatkin tuli otettua nyt hyötykäyttöön:

Aikaisemmat tupit olivat jo todella kuluneessa kunnossa ja yhden lenkin kokemuksella uudet tupit vaikuttivat todella toimivilta. "Liimasin" tupit tankoon hiuslakalla (yleisesti tunnettu kikka) ja se toimi todella hyvin. Tupit täytyy varmaan leikata puukolla irti sitten, kun on vaihdon aika :)

Alla olevasta kuvasta näkyy hyvin miten lähellä takavaihtaja on takajousituksen taaimmaista niveltä. Kuvassakin näkyvällä takavaihtajan pehmustekumilla on siis erittäin tärkeä merkitys.

Sunracen voimansiirto (takapakka ja ketjut) toimi todella hyvin: ketjut olivat hiljaiset ja vaihtaminen toimi smoothisti. Huomasin voimansiirtoa päivittäessäni että seuraavan voimansiirtouudistuksen yhteydessä voi olla aika kampien ja keskiön vaihtoon. Olisikohan sitten sopiva hetki siirtyä kahteen eturattaaseen ja kahdelle rattaalle suunniteltuun ohjuriin?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti